הכירו את מכונת השרינק

מכונת שרינק היא אחת המכונות הכי שימושיות שיש בתעשיות רבות ולמעשה היא אחת מהמכונות שמופיעות בכל תעשיה החל ממוצרי טקסטיל, בתי דפוס, תעשיות מזון ועוד. המכונה הזו משמשת לאריזה של מוצרים כך שלמעשה אנו פוגשים את התוצרים שלה בכל פעם שאנו קונים מוצר חדש מעטים, דפים למדפסת, שישיית בקבוקי מים ועוד. המכונה יכולה לארוז חפצים גדולים וקטנים ברוחב ואורך משתנים ומגיע בגרסאות חצי אוטומטיות ואוטומטיות. בגרסאות החצי אוטומטיות ההזנה היא ידנית והפעולה מתבצעת לבדה אך ישנן מכונות שמשמשות חלק מפס ייצור ומוזנות לבד.

אריזה במכונת שרינק

יריעות שרינק מתכווץ בחום לשמירה לאורך זמן

  • יריעות שרינק הן יריעות שמתאימות למכונות ברוחב של 15 עד 80 סנטימטר כאשר ניתן לארוז כל מוצר שרוצים. היריעות מתכווצות למימדים קטנים מאוד ומפעילות לחץ שמוציא את כל האוויר ובכך יוצרות וואקום ששומר על המוצר לאורך זמן. בהיעדר אוויר במוצר קיימת הפרדה איכותית ביותר בינו לבין הסביבה החיצונית מה שמונע כניסת חיידקים ומזהמים, בעיקר כשמדובר במוצרי מזון בכך שהלחות נשמרת ברמה המתאימה.
  • היריעות מבצעות פעולה חשובה נוספת בשמירה על המוצר בכך שמונעות פגיעה חיצונית בו. למרות שמדובר על יריעות שנראות דקות, הם עמידות בפני ניקוב וניתן להשתמש בעובי משתנה בהתאם למוצר. המוצר לא ייחבל בקלות והאריזה עצמה עוברת בקרת איכות כדי לוודא שלא נוצרו חורים קטנים שיפגעו בשלמות המוצר.
  • מכונת שרינק מצליחה לארוז בצורה שקופה, חזקה ומהירה ביותר מה שנותן לתעשייה אפשרות לשמור על הקצב המהיר שלה. היריעות ניתנות למחזור מלא מה שמהווה יתרון סביבתי חשוב.

יריעות שמתאימות לאריזה מלאה או חלקית

האריזה באמצעות יריעות שרינק יכולה להתבצע באופן מלא כדי לאטום את המוצר לחלוטין ובכך לשמור עליו מלחות ובכלל מהסביבה החיצונית אך יכולה להתבצע באופן חלקי. ניתן לראות בסופרים ובחנויות כיצד בקבוקי מים ושתייה מתוקה נארזים בניילון נצמד באופן חלקי לבד בעוד מוצרי מזון קפואים או ירקות נשמרים באריזה מלאה. יריעות שרינק מצליחות לסייע לנו בדרכים נפלאות לקבל מוצרים איכותיים למרות פרקי זמן ארוכים מהייצור ועד לצרכן והם שינוי מהותי שעבר התעשייה גם מהבחינה הזו וגם מבחינת האריזה המשתלמת יותר שמוזילה לכולנו את העלויות.