מבין המגוון הרחב של מכונות האריזה, נראה תמיד כי מכונות פלופאק נחשבות למכונות הטובות ביותר, ומדובר על מכונות אריזה שנמצאות בתעשיות רבות מאד. יש להדגיש כמובן כי מכונות הפלופאק יעילות לאריזה בניילון – אך רוב המוצרים כיום מגיעים באריזת ניילון, ומכאן יש כבר יתרון חשוב שלה. במאמץ לפצח את סוד ההצלחה של מכונות הפלופאק, אנו מגישים לכם את המאמר הבא, שינסה להסביר לכם, מה כל כך מיוחד בהן ומדוע הן כה יעילות.

הסוד הוא תמיד בפשטות

  • מהירות – ראשית, אי אפשר להתעלם מכך ששיטת העבודה של מכונות פלופאק היא שיטה מהירה במיוחד. המוצרים נכנסים במהירות על סרט נע, כאשר נעשה שימוש בגליל ניילון אחד בלבד אשר סוגר את המוצר. השימוש בגליל ניילון אחד בלבד, הופך את כל תהליך האריזה לקל ופשוט במיוחד. המוצרים יכולים לנוע במהירות על גבי פס האריזה, ולצאת תוך מספר שניות כשהם ארוזים בצורה הרמטית, ומוכנים למשלוח. המהירות מאפשרת לכם כמובן לתפקד היטב בסביבה של ייצור המוני.
  • קלה לתפעול – כמאמר המשפט "מה שלא עובד פשוט – פשוט לא יעבוד", אין שום ספק כי אחד מסודות ההצלחה של מכונות פלופאק, הוא בכך שהן פשוטות יחסית לפלופאקתפעול, בהשוואה למכונות אריזה אחרות. המנגנון הפשוט של האריזה, הופך את הבקרה עליהן לפשוטה יחסית, וגם התחזוקה שלהן לא נחשבת למסובכת במיוחד. מאחר שאלו מכונות שמשמשות לאריזה בסיסית ויעילה – נוח ומשתלם להחזיק אותן.
  • התאמה למגוון מוצרים – מי שיבחן את הקטלוגים של מכונות פלופאק בימינו, יגלה כי לרוב יש התחייבות לאריזה של לפחות 40 עד 60 מוצרים שונים! (תלוי בסוג הדגם) זה כמובן לא מקרי: במכונות הפלואפק בימינו יש כבר תוכניות מוכנות לאריזות שונות עבור מוצרים שונים. המשמעות היא שאתם לא צריכים לקבוע את המידות ידנית, אלא המכונה כבר עושה זאת עבורכם, והעבודה היא הרבה יותר פשוטה.

 

המכונות הנוחות ביותר לעבודה

לסיכום, אין ספק שהסוד של מכונות הפלופאק, הוא בפשטות שלהן וביעילות שלהן. אלו מכונות מושלמות למגוון עצום של מוצרים הזקוקים לאריזת ניילון טובה, וגם אתם כמובן, מוזמנים להצטייד במכונת פלופאק.